Friday, 6 January 2017

Waarheen vlieg die tyd?

Ek weet dis 'n simpel vraag. Almal vra dit. Maar dis 'n gedagte wat by baie van ons opkom elke Nuwe Jaar. Dis dan wanneer ons besef hoeveel dinge ons wou doen, hoeveel dinge ons nie gedoen het nie en wat ons nag alles graag sal wil doen voor ons tyd op is.

'n Ou paspoort foto van 1985 (hier was ek 39)

Terwyl ek gister besig was om my rekenaar bietjie "skoon" te maak (dit gebeur elke nuwe jaar!), het ek op 'n ou paspoort foto van 1985 afgekom. My gedagtes het terug gevlieg na daardie jare - al die plekke waar ek gewerk het, die oorsese reis wat ek onderneem het, 'n besigheid (dekor-winkel) wat ek gekoop het, ons vorige plot wat ons besig was om te ontwikkel - en ek het besef daar was baie wat ek wel vermag het in die afgelope plus/minus dertig jaar. Die suksesse wat behaal is, die hartseer, die mooi tye, die moeilike tye, alles wat ons lewens vul en die moeite werd maak.

'n Onlangse foto van 201, ek en my kleiindogter

Deesdae sê ek dankie vir my familie, al die nuwe vriende wat ek gemaak het, my nuwe tuin (wel, my 12-jaar oue tuin), tyd wat ek in die natuur geniet, my gesondheid en elke nuwe dag wat gebore word. 

Dinge wat ek nog wil doen? Daar's nie veel op my lys nie. Ek's gelukkig met dinge soos hulle is. Solank daar genoeg kos op die tafel is, solank ek so nou en dan met my kinders en kleinkinders kan praat (en ek sê 'nou en dan praat', want 'n ge-tekstery en FaceBoek boodskappe gaan my nie aan nie!), solank hierdie pragtige land van ons genoeg reën kry en solank die son elke oggend opkom, is ek gelukkig.

Die dinge wat ek nie gedoen het nie? Ek kan nou om't lewe nie aan enige iets dink nie!

 

2 comments:

  1. En toe lees ek te lekker aan jou elke-dag-se-lewe, dankie Maree!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankie vir die inloer Liz, dis net verbasend hoe die tyd vlieg...

      Delete